torsdag 1. juli 2010

Flytte! Bah!

Seriøst, hater allt oppstyret når man skal flytte! Tenke på å vaske, rydde, besiktning (som jeg ikke visste man må bestille selv), levere inn nøkler, tråkke rundt i timer med dårlige sandaler og vonde føtter på varm og ubekvem asfalt!

rett og slett, dagen har vært dritt! Att pengene omtrent tok slutt var også en downside, at tåget jeg tok var forsena og med en svært sur betjent var heller ikke en bedring på dagen.
Heldigvis har man gode venner som man kan slappe av med... håper stresset er over for denne uke... nei, dette året! Sukk. Om man bare kunne fått ett papir når man fikk leiligheten, der det stod 'disse papirer skal du lese, disse skal du skreve under på, disse kommer denne dagen og disse denne dagen, og det her skal gjøres denne siste dagen' så hadde det vært mye lettere... om man hadde litt fastsatte datum. Som for besiktningen etter vaskinga, som tydeligvis kan skje ETTER at ny leietaker flytter inn. Wow, dårlig system NBAB. DERE eier leiligheten så DERE burde få ræva i gir og si at siste dagen jeg leier leiligheten skal dere se over den, om ikke annet avtalt før. Well, you did not. Og det blir ikke bedre av at pengelens som eg er kan jeg så vidt kjøpe meg mat om dagene, langt mindre betale for ekstra-utgifter om dere velger å legge det på meg...
Flytte. Aldrig mer.

uff, skrive-rage. Godt å få det ut ^^

2 kommentarer:

  1. Ja fytusan, pappersarbete är ett rent helvete ibland. Inte konstigt att många väljer att bo svart!

    Jag hoppas att du kommer hem bra och fortsätter skriva här för nu kommer jag definitivt att följa ordentligt!

    *Första kommentar ahahaha*

    SvarSlett
  2. Haha, nåja vi får väl se... en gong i veckan elr nåt sku man väl palla med haha xD

    SvarSlett